Dc.17
Comunicat de situació de prealerta de l'INUNCAT

Es comunica que en base a les previsions meteorològiques emeses pel Servei Meteorològic de Catalunya per un episodi de pluges intenses es posa el Pla especial d'emergències per inundacions a Catalunya (INUNCAT) en fase de Prealerta. La nostra comarca resultarà afectada entre les 12 i les 18 hores amb un nivell de risc moderat i entre les 18 i les 00 hores amb un nivell de risc baix.

Dv.28
Venda de títols de transport B-10 a l'estanc

A partir del proper dilluns, 1 de juliol, els títols B-10 es podran comprar també a l'Estanc Lliçà (carrer d'Anselm Clavé, 94).

Recordem que el B-10 és un títol personal bonificat que no permet transbordament per a persones majors de 65 anys en funció dels ingressos o persones que estan en risc d’exclusió. S’ha de sol·licitar i tramitar als serveis socials de l’Ajuntament.

L'Ajuntament continuarà sent punt de venda dels títols de transport, però a partir del proper dilluns, 1 de juiol, no s'acceptaran pagaments en efectiu.

Dj.23
L'OAC deixa de cobrar en efectiu a partir de juliol

A partir de l´1 juliol, l’Oficina d’Atenció al Ciutadà (OAC) deixarà de cobrar en efectiu.

Data i hora de la darrera actualització d'aquest contingut: 15-06-2016 12:29